DREMA NEWS | 2020
27 V OGÓLNOPOLSKI KONGRES MEBLARSKI Kongres Meblarski, który już na stałe zagościł w kalendarzu wydarzeń polskiej branży me- blarskiej, będzie pierwszą okazją od wybuchu pandemii do spotkania się i wspólnej rozmo- wy w nowej rzeczywistości, w której przyszło nam żyć, i z którą przyszło nam się zmierzyć. Jaka jest ta nowa rzeczywistość? Gdzie jeste- śmy teraz, dokąd zmierzamy i co może nam pomóc w osiągnięciu naszych celów? O tym porozmawiamy już 16 września 2020 roku pod- czas targów DREMA, na terenie Międzynaro- dowych Targów Poznańskich w Poznaniu. Dwustu gości, niezliczone publikacje w magazy- nach branżowych i stronach www, setki rozda- nych wizytówek i nawiązanych nowych znajomo- ści – tak wygląda w skrócie bilans ubiegłorocznej edycji. Jak będzie w tym roku? Czy znowu padnie zawrotna ilość pytań, na które wspólnie będziemy szukać odpowiedzi? Co zrobimy w nowej rzeczy- wistości, w której dotychczasowe modele, nieko- niecznie nadają się do naśladowania? Podczas kongresu organizowanego przez Ogól- nopolską Izbę Gospodarczą Producentów Mebli we współpracy z Grupą MTP oraz firmą Prome- dia, planowane są dyskusje panelowe z udziałem najważniejszych osobistości przemysłu meblo- wego w Polsce. Zgodnie z hasłem przewodnim tegorocznej edycji „Gospodarka Post Covid – Wyzwania Dla Polskiej Branży Meblarskiej” te- matyka kongresu skupi się w znacznej mierze na trudnościach, jakie stawiają przed polskimi producentami mebli zmiany gospodarcze i spo- łeczne spowodowane pandemią. Na początek Tomasz Wiktorski z firmy B+R Studio na podsta- wie przeprowadzonych badań przedstawi wpływ epidemii Covid-19 na polską i światową branżę meblarską. Uczestnicy kongresu omówią zagadnienia budo- wania marki własnej jako elementu kreowania przewagi konkurencyjnej na rynkach zagranicz- nych oraz dowiedzą się, jak skutecznie chronić projekty mebli pod względem prawnym. Pre- lekcja „Dekory i struktury w czasach kryzysu” odpowie na pytanie, jak pandemia zmieni gusta klientów. Ważnym tematem spotkania będzie budowanie alternatywnych kanałów dystrybu- cji – profesjonaliści z branży będą mieli okazję dowiedzieć się, jak E-commerce sprawdza się w branży meblarskiej. Specjaliści opowiedzą także, czy warto zabezpieczyć ryzyko walutowe w czasach pandemii. Uczestnicy kongresy za- stanowią się również, jakie kompetencje należy rozwijać wśród pracowników branży meblarskiej w nowej sytuacji gospodarczej i społecznej.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz